Перегляд Кафедра маркетингу по Автору "Касян, Сергій"
Зараз показуються 1-3 з 3
-
ЗБІРКА ЦИФРОВИХ КЕЙСОВИХ ЗАВДАНЬ З ДИСЦИПЛІНИ «МАРКЕТИНГОВЕ ЦІНОУТВОРЕННЯ» ЗА ПЕРШИМ (БАКАЛАВРСЬКИМ) РІВНЕМ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 075 «МАРКЕТИНГ», ОСВІТНЯ ПРОГРАМА «МАРКЕТИНГ»
Касян, Сергій; Артюхова, Надія (НТУ «ДП», Центр маркетингових технологій, 2021-01-24)Містить теоретико-методичні відомості, науково-методичні підходи до виконання кейсових завдань з дисципліни «Маркетингове ціноутворення». Визначено теоретикометодичні засади маркетингового ціноутворення у цифровому ... -
МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО ПРАКТИЧНИХ РОБІТ CТУДЕНТІВ ІЗ ДИСЦИПЛІНИ «МАРКЕТИНГОВЕ ЦІНОУТВОРЕННЯ»
Касян, Сергій; Макуха, Юрій (Центр маркетингових цифрових технологій НТУ «Дніпровська політехніка», 2021-03-04)Для студентів IІ курсу першого (бакалаврського) рівня вищої освіти НТУ «Дніпровська політехніка», які навчаються за спеціальністю 075 «Маркетинг», освітньо-професійна програма «Маркетинг». Д.: Центр маркетингових цифрових ... -
МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО ПІДГОТОВКИ КВАЛІФІКАЦІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ЗА ПЕРШИМ (БАКАЛАВРСЬКИМ) РІВНЕМ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 075 «МАРКЕТИНГ», ОСВІТНЯ ПРОГРАМА «МАРКЕТИНГ»
Касян, Сергій; Пілова, Катерина; Шинкаренко, Наталія (НТУ «ДП», Центр маркетингових технологій, 2019-12-19)Містить теоретико-методичні відомості, науково-методичні підходи до підготовки кваліфікаційної роботи бакалавра з маркетингу, подано визначення основних категорій та понять. Визначено змістові складові якісного ...