Перегляд Кафедра маркетингу за датою
Зараз показуються 1-9 з 9
-
Ґендерні особливості сприйняття зовнішньої реклами
(ВГО "УАМ", 2015-04)В статті на постанові результатів маркетингового дослідження зовнішньої реклами з гендерними ознаками виявлено фактори позитивного і негативного сприйняття змісту рекламного звернення -
Формирование цен в рыночной стратегии интегрированных каналов сбыта промышленной продукции
(Российский университет дружбы народов, 2015-10)The scheme of formation the structure of the integrated distribution channel of industrial products using the tools of the transfer prices is offered. -
Виртуальные выставки – новые возможности маркетинговых коммуникаций
(Российский университет дружбы народов, 2015-10)The features of industrial exhibitions compared with conventional. It is revealed that the virtual exhibition takes a significant number of restrictions: for organizer – scale, exhibition area and number of participants; ... -
Маркетингові дослідження: підручник
(ДЕРЖАВНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «НАЦІОНАЛЬНИЙ ГІРНИЧИЙ УНІВЕРСИТЕТ», 2015-11-04)Розглянуто комплекс питань, пов’язаних з методологією і практичним інструментарієм реалізації всіх етапів маркетингового дослідження. Акцент зроблено на практичну сторону організації та проведення дослідження. Підручник ... -
МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО ПІДГОТОВКИ КВАЛІФІКАЦІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ЗА ПЕРШИМ (БАКАЛАВРСЬКИМ) РІВНЕМ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 075 «МАРКЕТИНГ», ОСВІТНЯ ПРОГРАМА «МАРКЕТИНГ»
(НТУ «ДП», Центр маркетингових технологій, 2019-12-19)Містить теоретико-методичні відомості, науково-методичні підходи до підготовки кваліфікаційної роботи бакалавра з маркетингу, подано визначення основних категорій та понять. Визначено змістові складові якісного ... -
Формування маркетингових комунікаційних каналів для просування інноваційних товарів на промисловому ринку
(Видавець Біла К. О., 2021)Значна частина інновацій у сфері послуг не охоплюється наявними концепціями технологічних продуктових і процесних інновацій [3]. Саме це стало причиною залучення у дослідження інновацій сфери нетехнологічних ... -
Цільові стратегії брендингу в період відновлення після пандемії
(НВФ «Студцентр», 2021) -
ЗБІРКА ЦИФРОВИХ КЕЙСОВИХ ЗАВДАНЬ З ДИСЦИПЛІНИ «МАРКЕТИНГОВЕ ЦІНОУТВОРЕННЯ» ЗА ПЕРШИМ (БАКАЛАВРСЬКИМ) РІВНЕМ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 075 «МАРКЕТИНГ», ОСВІТНЯ ПРОГРАМА «МАРКЕТИНГ»
(НТУ «ДП», Центр маркетингових технологій, 2021-01-24)Містить теоретико-методичні відомості, науково-методичні підходи до виконання кейсових завдань з дисципліни «Маркетингове ціноутворення». Визначено теоретикометодичні засади маркетингового ціноутворення у цифровому ... -
МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО ПРАКТИЧНИХ РОБІТ CТУДЕНТІВ ІЗ ДИСЦИПЛІНИ «МАРКЕТИНГОВЕ ЦІНОУТВОРЕННЯ»
(Центр маркетингових цифрових технологій НТУ «Дніпровська політехніка», 2021-03-04)Для студентів IІ курсу першого (бакалаврського) рівня вищої освіти НТУ «Дніпровська політехніка», які навчаються за спеціальністю 075 «Маркетинг», освітньо-професійна програма «Маркетинг». Д.: Центр маркетингових цифрових ...