Buscar
Mostrando ítems 1-9 de 9
Формирование цен в рыночной стратегии интегрированных каналов сбыта промышленной продукции
(Российский университет дружбы народов, 2015-10)
The scheme of formation the structure of the integrated distribution channel of industrial products using the tools of the transfer prices is offered.
Sin título
(Российский университет дружбы народов, 2015-10)
The features of industrial exhibitions compared with conventional. It is revealed that the virtual exhibition takes a significant number of restrictions: for organizer – scale, exhibition area and number of participants; ...
Маркетингові дослідження: підручник
(ДЕРЖАВНИЙ ВИЩИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «НАЦІОНАЛЬНИЙ ГІРНИЧИЙ УНІВЕРСИТЕТ», 2015-11-04)
Розглянуто комплекс питань, пов’язаних з методологією і практичним інструментарієм реалізації всіх етапів маркетингового дослідження. Акцент зроблено на практичну сторону організації та проведення дослідження.
Підручник ...
Формування маркетингових комунікаційних каналів для просування інноваційних товарів на промисловому ринку
(Видавець Біла К. О., 2021)
Значна частина інновацій у сфері послуг не охоплюється наявними концепціями технологічних продуктових і процесних інновацій [3]. Саме це стало причиною залучення у дослідження інновацій сфери нетехнологічних ...
МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО ПІДГОТОВКИ КВАЛІФІКАЦІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ЗА ПЕРШИМ (БАКАЛАВРСЬКИМ) РІВНЕМ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 075 «МАРКЕТИНГ», ОСВІТНЯ ПРОГРАМА «МАРКЕТИНГ»
(НТУ «ДП», Центр маркетингових технологій, 2019-12-19)
Містить теоретико-методичні відомості, науково-методичні підходи до
підготовки кваліфікаційної роботи бакалавра з маркетингу, подано визначення
основних категорій та понять. Визначено змістові складові якісного ...
ЗБІРКА ЦИФРОВИХ КЕЙСОВИХ ЗАВДАНЬ З ДИСЦИПЛІНИ «МАРКЕТИНГОВЕ ЦІНОУТВОРЕННЯ» ЗА ПЕРШИМ (БАКАЛАВРСЬКИМ) РІВНЕМ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 075 «МАРКЕТИНГ», ОСВІТНЯ ПРОГРАМА «МАРКЕТИНГ»
(НТУ «ДП», Центр маркетингових технологій, 2021-01-24)
Містить теоретико-методичні відомості, науково-методичні підходи до виконання
кейсових завдань з дисципліни «Маркетингове ціноутворення». Визначено теоретикометодичні засади маркетингового ціноутворення у цифровому ...
Цільові стратегії брендингу в період відновлення після пандемії
(НВФ «Студцентр», 2021)
МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО ПРАКТИЧНИХ РОБІТ CТУДЕНТІВ ІЗ ДИСЦИПЛІНИ «МАРКЕТИНГОВЕ ЦІНОУТВОРЕННЯ»
(Центр маркетингових цифрових технологій НТУ «Дніпровська політехніка», 2021-03-04)
Для студентів IІ курсу першого (бакалаврського) рівня вищої освіти НТУ «Дніпровська політехніка», які навчаються за спеціальністю 075 «Маркетинг», освітньо-професійна програма «Маркетинг». Д.: Центр маркетингових цифрових ...
Ґендерні особливості сприйняття зовнішньої реклами
(ВГО "УАМ", 2015-04)
В статті на постанові результатів маркетингового дослідження зовнішньої реклами з гендерними ознаками виявлено фактори позитивного і негативного сприйняття змісту рекламного звернення