Визначення сил, що реалізують гальмівні прилади шахтного шарнірно-зчленованого локомотива
Abstract
Определены силы, приложенные к шарнирно-сочлененному локомотиву в режиме тор-можения. Это позволяет формировать обобщенные силы для численного решения системы уравнений, входящих в динамическую модель движения шарнирно-сочлененного локомотива по реальному шахтному рельсовому пути с кривизной в профиле и в плане, а также с длин-ными статическими и динамическими неровностями и единичными неровностями на рельсовых стыках в режиме торможения различными типами тормозов. Визначені сили, прикладені до шарнірно-зчленованого локомотива в режимі гальмуван-ня. Це дозволяє формувати узагальнені сили для чисельного вирішення системи рівнянь, що входять в динамічну модель руху шарнірно-зчленованого локомотива по реальному шахтному рейковому шляху з кривизною в профілі і в плані, а також з довгими статичними і динамічними нерівностями і одиничними нерівностями на рейкових стиках в режимі гальмування різними типами гальм. The forces attached to the joint-joined locomotive in the mode of braking are certain. It allows to form the generalized forces for numeral decide the systems of the equalizations included in the dy-namic model of motion of the joint-joined locomotive on the real mine rail way with curvature in a type and in a plan, and also with long static and dynamic unevennesses and single unevennesses on rail ends in the mode of braking by alltypes types of brakes.