Визначення гальмівної сили магніторейкового гальма на довгих нерівностях рейкової колії
Zusammenfassung
Определено влияние эквивалентного зазора между наконечником тормоза и рельсом на величину силы примагничивания тормоза к искривленному в плане и профиле рельсу. Учет ослабления силы магнитного притяжения необходим для определения тормозной силы локомотива при движении по реальному шахтному пути с несовершенствами. Визначено вплив еквівалентного зазору між наконечником гальма і рейкою на величину сили примагнічування гальма до викривленої в плані й профілі рейки. Облік ослаблення сили магнітного тяжіння необхідний для визначення гальмівної сили локомотива при русі по реальній шахтній колії з недосконалістю. Influencing of equivalent gap between the tip of brake and rail on the size of force of magnetic attractive brake to distorted rail in a plan and type is found. The account of weakening of magnetic attractive power is needed for determination of brake force of locomotive at motion on the real mine way with imperfections.