Маркетингові дослідження: підручник
Дата
2015-11-04Автор
Решетілова, Тетяна Борисівна
Довгань, Сергій Михайлович
Metadata
Показати повний опис матеріалуКороткий опис(реферат)
Розглянуто комплекс питань, пов’язаних з методологією і практичним інструментарієм реалізації всіх етапів маркетингового дослідження. Акцент зроблено на практичну сторону організації та проведення дослідження.
Підручник призначений для студентів, які навчаються за спеціальністю 075 Маркетинг.
Collections
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Теорії виникнення держави як методологічна основа дослідження державної присутності в економіці
Пилипенко, Ганна Миколаївна (Економічний вісник НГУ, 2007-10-13)У статті досліджуються контрактна і експлуататорська теорії виникнення держави, на їх основі виводяться гносеологічні корені сучасних теоретичних підходів до визначення ролі держави в економіці, обґрунтовуються системні ... -
Дослідження та апроксимація функції визначення допустимих середніх квадратичних похибок площ земельних ділянок
Рябчій, В.В.; Трегуб, М.В. (2013-06-17) -
МИТНІ ВІДНОСИНИ В ПІВНІЧНОМУ ПРИЧОРНОМОР’Ї РИМСЬКОЇ ДОБИ:ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНЕ ПІДҐРУНТЯ ДОСЛІДЖЕННЯ ІНТЕРПРЕТАЦІЙНИХ МОДЕЛЕЙ
КОЛЕСНИКОВ, К. М. (Гуманітарний журнал, 2012-06-01)Данапраця присвяченавикладу основнихтеоретичних іметодологічних підходів до аналізу наукових інтерпретацій питань, пов’язаних з митними відносинами на півночі римського Причорномор’я. Встатті автор демонструє теоретичне ...