Методи підвищення інформаційної безпеки інтерактивної голосової служби (IVR)
Abstract
Об’єкт розробки: інтерактивне голосове меню.
Мета дипломної роботи: дослідити ефективність засобів забезпечення інформаційної безпеки інтерактивної голосової служби.
У першому розділі визначена актуальність роботи, наведені особливості роботи та архітектура контакт-центрів, визначені переваги використання IP-телефонії, розглянуті основні функції інтерактивної голосової служби (IVR-системи).
У другому розділі наведена архітектура об’єкта досліджень, розглянуті основні загрози направлені на порушенні роботи інтерактивної голосової служби, розроблена модель порушника, обрано функціональний профіль захищеності, дані рекомендації щодо реалізації комплексу засобів захисту, побудована матриця розмежування доступу до IVR-системи, наведені рекомендації щодо використання платіжних карток VISA і MasterCard при замовлені послуг за допомогою IVR-системи.
Запропоновані методи підвищення інформаційної безпеки можуть використовуватися не лише для конкретної IVR–системи, що була розглянута в дипломній роботі, а й для інших систем, які були розроблені і обслуговуються компанією-власником. Приведені методи допоможуть підвищити рівень інформаційної безпеки не тільки компаніям, що тільки починають використовувати інтерактивні голосові служби але й компаніям, що вже давно використовують дане бізнес рішення.