Методичні рекомендації для самостійної роботи студентів при проектуванні взаємодії об’єктів з дисципліни «Проектування взаємодії та рендерінг виробничого обладнання» Частина ІІ «Проектування взаємодії» для студентів спеціальності 132 Матеріалознавство
Mostra/ Apri
Data
2019Autore
Вернер, І. В.
Письменкова, Т. О.
Логінова, А. О.
Metadata
Mostra tutti i dati dell'itemAbstract
Стрімкий розвиток суспільства зумовлений зростанням обсягу інформаціїта удосконаленням технологій, призвів до появи ряду нових професій. В кожній
галузі діяльності вимоги до фахівців зростають, висуваються додаткові
компетентності які потребують активної взаємодії багатьох учасників та
обєктів процесу.
Творчість та інноваційність є важливою складовою будь-якого процесу.
Конструювання не є виключенням, а навіть має в основі діяльності творчий
процес, що спонукає до пошуку нових підходів, дій та результатів. Спираючись
на вище зазначене розуміємо. що підготовка фахівців вимагає суттєвих змін.
У освітніх стандартах спеціальності 132 Матеріалознавство до фахівців з
вищою освітою на ряду з фаховими компетентностями висувається ряд
додаткових компетентностей які необхідні у будь-якій сфері діяльності, як
професійній так і побутовій.
Створення функціональних і ергономічних предметів, естетично приємний
зовнішній вигляд виробу, підвищення енерго- та ресурсозбереження під час
виробництва та використання предмета, проектування безпечних для людини і
навколишнього середовища речей, створення інтуїтивно простого у
використанні обладнання – всі ці критерії нового продукту вимагають від
сучасного інженера не тільки професійних навичок, а й широку уяву і тонке
естетичне бачення.
Дисципліною «Проектування взаємодії та рендерінг виробничого
обладнання» забезпечуються результати навчання наведені в освітній програмі
підготовки бакалаврів за спеціальністю 132 Матеріалознавство – здатність
доносити інформацію, ідеї, проблеми, рішення та власний досвід; застосовувати
до рішення прикладних задач дизайнерські методи обробки та донесення
інформації.