Відображення мовної картини миру в американській та українській соціальної рекламі
Resumen
Об’єкт дослідження: мовна картина світу.
Предмет дослідження: відображення мовної картини світу в англійській
та українській соціальній рекламі.
Мета дослідження: вивчення особливостей мовної картини світу та
специфіки соціальної реклами.
Методи дослідження включають порівняльний, концептуальний та
інтерпретаційно-текстовий аналіз.
У вступі охарактеризований стан проблеми, конкретизовані завдання на
дипломну роботу.
У теоретичній частині представлено огляд наукової літератури про
мовну картину світу; визначено види, цілі та функції реклами;
охарактеризовано соціальну рекламу та проаналізовано її тематичні групи.
У практичному розділі проведено аналіз українських та англійських
соціальних рекламних оголошень, що були обрані; досліджено особливості
відображення мовної картини світу в українській та англійській соціальній
рекламі.
Наукова новизна роботи полягає в комплексному розгляді особливостей
соціальної реклами, а саме її історії, тематичних груп, структури та специфіки.
Також було детально досліджено мовну картину світу, що напряму
відображається на змісті, образах та способах передачі інформації в
англомовній так українській соціальній рекламі.
Практичне значення роботи полягає в можливості використання
матеріалу дослідження в курсах практики перекладу, навчання англійської
мови, а також при написанні курсових і випускних кваліфікаційних робіт.
Colecciones
- Кафедра перекладу [133]