Визначення глибинних показників високотемпературної хімічної корозії вуглецевої сталі
View/ Open
Date
2019Author
Рожепа, В. М.
Фещенко, М. С.
Полонська, О. А.
Metadata
Show full item recordAbstract
Переважна більшість деталей рухомого складузалізниць виготовлена з різних марок вуглецевої сталі. Сталі, які містять від 0,7 до 0,82% вуглецю, в основному використовуються для виготовлення рейок (P-50 та P-65 ), бандажів для колісних пар і суцільнокатаних колісних пар, осей для колісних пар та в шестернях зубчатої передачі тягових двигунів. Як відомо, більшістьметалів при високих температурах нестійкі по відношенню до кисню: на їхній поверхні утворюються оксидні плівки, що значною мірою знижують корозійну стійкістьметалів і сплавів. Отже деталі та вузли вагонів і локомотивів, що зазнають тертя та нагріваються до високих температур, піддаються корозійному руйнуванню. Дослідження корозійних процесів, вивчення факторів впливу на процес та пошук ефективних засобів захисту від корозії залишається надзвичайно актуальним.