Проект підробки під’їзних залізничних шляхів гірничими роботами 345-ї лави пласта c4 ВСП «ШУ Павлоградське» ПрАТ «ДТЕК «Павлоградвугiлля»
Zusammenfassung
Дипломна робота виконана для умов діючого підприємства «ДТЕК Павлоградвугілля», ШУ «Павлоградське».
Розглянуті питання:
Впливу гірничих робіт (проведення лави 345) під діючим залізничним шляхом, який сполучає м. Павлоград та сусіднє підприємство ш. Благодатну;
Необхідності візуальних та інструментальних спостережень за об’єктом, безпосередньо на поверхні;
Безпечної розробки 345-ї лави горизонту 260м;
Можливого протікання процесу зрушення у майбутньому;
Важливості своєчасних дій маркшейдерської та геологічної служб для уникнення людських жертв та збитків на підприємстві. Результатом роботи є наступні висновки:
Розрахунок дав зрозуміти, що вплив гірничих розробок значно впливає на поверхневі комунікації, в тому числі і залізничні шляхи. Найважливішим виявилось своєчасне спостереження за ділянками шляху що підроблюються, (на яких можливе виникнення деформації шляху і в межах яких потрібне своєчасне здійснення профілактичних заходів: посилений нагляд, ремонт, обмеження швидкостей руку).
Обсяг документу:
Пояснювальна записка 118 с., 4 рис., 6 табл., 4 додатки, 15 джерел.
Collections
- Кафедра маркшейдерії [26]