Вибір матеріалу і обґрунтування параметрів працездатності колодок дискових гальмівних механізмів на прикладі MANDO
Resumen
Об’єкт розроблення – механічна частина приводу дискових гальмівних
механізмів на прикладі Mandо типу марки Cоunty D4AL Mandо.
Мета роботи – розробка складу фрикційного полімерного матеріалу для
гальмівних колодок автомобілю на основі термостійкої поліімідної матриці і
фрикційного наповнювача, розробка технології формування гальмівних колодок
з даного матеріалу, вдосконалення технологічних властивостей елементів
дискового гальмівного механізму.
Коригування технології виготовлення елементів дискового гальмівного
механізму має підвищити строк їх працездатності за умови забезпечення заданого
навантаження та безпеки експлуатації.
Взаємозв’язок з іншими роботами – продовження інноваційної діяльності
кафедри конструювання, технічної естетики і дизайну Національного технічного
університету «Дніпровська політехніка» в удосконаленні сучасних методів
аналізу та розробці рекомендацій щодо технології виготовлення елементів
дискового гальмівного механізму.
Практична значимість кваліфікаційної роботи – підвищення працездатності
та економічності експлуатації елементів дискового гальмівного механізму.