Розробка зовнішньоекономічної стратегії підприємства на основі прогнозування перспектив ринку безшовних труб (за матеріалами ПАТ «Інтерпайп НТЗ»)
Resumen
Кваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент ЗЕД), Дніпро, 2019.
Об’єктом розроблення виступає процес зовнішньоекономічної діяльності підприємства.
Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій з формування зовнішньоекономічної стратегії підприємства на основі прогнозування перспектив ринку безшовних труб.
Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: досліджено теоретично-методологічні основи з формування зовнішньоекономічної стратегії підприємства; проаналізовано основні техніко-економічні та фінансові показники підприємства; проаналізовано зовнішнє та внутрішнє середовище підприємства; досліджено напрями експортної та оцінено її ефективність; проведено маркетингове дослідження основних ринків збуту трубної продукції; сформовано зовнішньоекономічну стратегію ПАТ «Інтерпайп НТЗ» та запропоновано заходи з її реалізації; оцінена економічна ефективність запропонованих заходів.
Colecciones
- Кафедра менеджменту [123]