Кафедра маркетингу: Recent submissions
Items 1-20 di 227
-
Дослідження внутрішнього і зовнішнього середовища агропідприємства
(2024-06-28)Пояснювальна записка: 69 с., 4 рис., 8 табл., 4 додатки, 30 джерел. У кваліфікаційній роботі досліджено і проаналізовано мікросередовище та макросередовище на ринку агропромисловості для агропідприємства. Провeдeно ... -
Формування маркетингової стратегії підприємства у процесі партнерської бізнес-взаємодії
(2024-06-28)Пояснювальна записка: 80 с., 16 рис., 11 табл., 2 додатки, 42 джерела. У кваліфікаційній роботі проаналізовано: маркетингову стратегію підприємства у процесі партнерської бізнес-взаємодії. Об’єкт розроблення: маркетингова ... -
Аналіз рекламної діяльності підприємства
(2024-06-28)Об'єктом розроблення виступає рекламна діяльність підприємства на прикладі «Клініки доктора Медведева». Мета роботи: Провести системний аналіз рекламних стратегій клініки для виявлення сильних та слабких сторін та розробки ... -
Маркетингове просування продукції в мережі Інтернет
(2024-06-28)Пояснювальна записка: 64 с., містить 4 рис., і 16 табл., 0 додатків, і 44 джерел В ході роботи над кваліфікаційною роботою було детально досліджено компанію Partner Create , яка працює на ринку будівельних послуг України ... -
Розробка комплексу інтернет-маркетингу підприємства в умовах дотримання цілей сталого розвитку
(2024-06-28)Кваліфікаційна робота на тему «Розробка комплексу інтернет-маркетингу підприємства в умовах дотримання цілей сталого розвитку» викладена на 72 аркушах. Робота містить 4 рисунки, 6 таблиць. Список використаних джерел включає ... -
Маркетингова стратегія просування платформи Neuron на ринку інноваційних технологій
(2024-06-28)Пояснювальна записка: 64 с, 14 рис., 17 табл., 42 джерела. Об'єктом розроблення є маркетингові стратегії для просування платформи Neuron на ринку інноваційних технологій. Метою роботи є розробка маркетингової стратегії ... -
Формування маркетингової моделі взаємодії НТУ «Дніпровська політехніка» зі спільнотою випускників
(2024-06-28)Пояснювальна записка: 182 с., 57 рис., 8 табл., 3 додатки, 138 джерел. У кваліфікаційній роботі досліджено особливості формування маркетингової моделі взаємодії університету зі спільнотою випускників. Проаналізовано ... -
Організація системи маркетингу на підприємстві
(2024-06-28)Кваліфікаційна робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел. Текст кваліфікаційної роботи викладено на 71 сторінці основного тексту, 8 рисунків, 20 таблиць, список використаних джерел ... -
Аналіз рекламної діяльності підприємства
(2024-06-28)Ця робота є актуальною, оскільки досліджує рекламні кампанії відомої компанії “Rozetka” з метою пошуку можливостей для інновацій та вдосконалення. В епоху жорсткої конкуренції та постійних змін у споживчих очікуваннях ... -
Формування комплексу маркетингових інтернет-комунікацій підприємства поліграфічних послуг
(2024-06-28)Пояснювальна записка: 90 с., 27 табл., 46 джерела, 1 додатjки. У кваліфікаційній роботі проаналізовано формування комплексу маркетингових інтернет-комунікацій поліграфічного підприємства та наведено стратегію їх в провадження ... -
Цифрові маркетингові інструменти підприємства на ринку послуг
(2024-06-28)Пояснювальна записка: 80 с., 13 рис., і 7 табл., 2 додатки, 32 джерела В кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність підприємства ФОП «Басараб Максим Леонідович», також проаналізовано внутрішнє (сильні ... -
Маркетингові рішення підприємства роздрібної торгівлі
(2024-06-28)Пояснювальна записка: 55 с., 11 рис., 16 табл., 19 джерел. У кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність підприємства роздрібної торгівлі на ринку дрогері-ритейлу, проаналізовано внутрішнє та зовнішнє ... -
Просування торгової марки екологічної продукції у цифровому просторі
(2024-06-28)Пояснювальна записка: 104 стр., 44 табл., 14 рис., 2 додат., 49 джерел. У кваліфікаційній роботі було проведено дослідження просування екологічної торгової марки Green&Clean у цифровому просторі. Розглянуто цілі та завдання ... -
Формування конкурентних переваг торгової мережі продуктових супермаркетів
(2024-06-28)Пояснювальна записка: 81с., 12 таблиць, 4 рисунка, 1 додаток, 42 джерела. У кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність торгової мережі VARUS на ринку роздрібної торгівлі, а також проаналізовано внутрішнє ... -
Формування лояльності ключових стейкхолдерів до закладу вищої освіти на прикладі НТУ «Дніпровська політехніка»
(2023-12-08)У кваліфікаційній роботі досліджено особливості формування лояльності ключових стейкхолдерів закладу вищої освіти. Проаналізовано внутрішнє середовище НТУ «Дніпровська політехніка», досліджено систему взаємодії внутрішніх ... -
Управління просуванням у соціальних мережах послуг компанії на ринку громадського харчування
(2023-12-08)У кваліфікаційній роботі проаналізовано управління просуванням послуг компанії на ринку громадського харчування через соціальні мережі. Об’єкт розроблення: процес управління маркетинговими комунікаціями компанії на ринку ... -
Удосконалення маркетингової діяльності туристичного агентства
(2023-12-08)У кваліфікаційній роботі проведені дослідження з метою виявлення напрямів щодо вдосконалення маркетингової діяльності на прикладі ТОВ «ТРЕВЕЛ СТЕП». Об’єкт роботи: маркетингова діяльність підприємства на ринку туристичних ... -
Управління маркетинговою діяльністю підприємства на ринку будівельних матеріалів
(2023-12-08)У кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність ТОВ «КОТЕ ЮНІОН» зареєстрована торговельна марка «Rebar» на ринку будівельних матеріалів в Україні. Також проаналізовано внутрішнє та зовнішнє середовище ... -
Управління маркетинговими проєктами громадської спілки
(2023-12-08)Об’єкт кваліфікаційної роботи дослідження − процес управління маркетинговою діяльністю організації. Метою кваліфікаційної роботи бакалавра є удосконалення теоретико−методологічних складових управління маркетинговими ... -
Інтернет-маркетингова стратегія просування бренду на ринку
(2023-12-08)Актуальність теми: інтернет-технології стрімко розвиваються, змінюючи способи, якими компанії спілкуються зі своєю аудиторією. Це означає, що відкриваються нові можливості для маркетингу, а також з'являються нові виклики, ...