Реформа фізичного виховання бакалаврів у вітчизняній вищій школі (компетентнісний підхід)
Fecha
2016Autor
Приходько, В. В.
Салов, В. О.
Чернігівська, С. А.
Вілянський, В. М.
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemResumen
Розкрито концепцію реформи вузівської навчальної дисципліни «Фізичне
виховання» згідно з вимогами компетентнісного підходу. Реформа має сприяти
становленню студентів і випускників вузів як фізкультурно-діяльних
особистостей і будівничих власного здоров’я.
Особливу увагу приділено показу внутрішніх механізмів опанування
особою цінностями фізичної культури та здоров’я, сучасним педагогічним
формам, методам і педагогічним технологіям формування компетентностей
студентів з фізичного виховання шляхом їх непрофесійної фізкультурної
освіти. Подано результати проведених авторами педагогічних експериментів із
апробації описаної концепції та розроблених ними педагогічних технологій.
Призначено науковцям, аспірантам, викладачам вищої школи, може стати
у пригоді бакалаврам інженерних, економічних та інших спеціальностей у
процесі опанування компетентностями з фізичного виховання. Буде корисною
також студентам магістратури за фахом «Фізична культура і спорт» для
сприяння та якісного освоєння дисципліни «Фізичне виховання» щодо
посилення її освітньої складової.
Colecciones
- РВВ-2016 [34]