Реформа фізичного виховання бакалаврів у вітчизняній вищій школі (компетентнісний підхід)
Mostra/ Apri
Data
2016Autore
Приходько, В. В.
Салов, В. О.
Чернігівська, С. А.
Вілянський, В. М.
Metadata
Mostra tutti i dati dell'itemAbstract
Розкрито концепцію реформи вузівської навчальної дисципліни «Фізичне
виховання» згідно з вимогами компетентнісного підходу. Реформа має сприяти
становленню студентів і випускників вузів як фізкультурно-діяльних
особистостей і будівничих власного здоров’я.
Особливу увагу приділено показу внутрішніх механізмів опанування
особою цінностями фізичної культури та здоров’я, сучасним педагогічним
формам, методам і педагогічним технологіям формування компетентностей
студентів з фізичного виховання шляхом їх непрофесійної фізкультурної
освіти. Подано результати проведених авторами педагогічних експериментів із
апробації описаної концепції та розроблених ними педагогічних технологій.
Призначено науковцям, аспірантам, викладачам вищої школи, може стати
у пригоді бакалаврам інженерних, економічних та інших спеціальностей у
процесі опанування компетентностями з фізичного виховання. Буде корисною
також студентам магістратури за фахом «Фізична культура і спорт» для
сприяння та якісного освоєння дисципліни «Фізичне виховання» щодо
посилення її освітньої складової.
Collections
- РВВ-2016 [34]