Статистика успеваемости студентов: выводы и предложения
Abstract
Исследована зависимость успеваемости студентов от соотношения количества аудиторных часов и часов для самостоятельной работы по дисциплине «высшая математика» на различных курсах. Результаты получены на основании применения статистических методов теории корреляции – парной и многофакторной линейных регрессий. Досліджена залежність успішності студентів від співвідношення кількості аудиторних годин і годин для самостійної роботи з дисципліни «вища математика» на різних курсах. Для розв`язання поставленої задачі використані методи теорії кореляції. Результати отримані на підставі використання статистичних методів теорії кореляції – парної і багатофакторної лінійних регресій. This work contains research of students’ rate sondifferent courses of “high math” dependent from amount of classandself-education hours. Results where achieved using statistics correlation methods: double- and multifactorial linear regressions.