Еволюція позиціонування підприємства: від маркетингового до стратегічного підходу
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/123456789/158249/%d0%9f%d1%80%d0%be%d0%b1%d0%bb%d0%b5%d0%bc%d1%8b.%d0%98.%d0%9f%d0%b5%d1%80%d1%81%d0%bf%d0%b5%d0%ba%d1%82%d0%b8%d0%b2%d1%8b.%d0%98%d0%bd%d0%bd%d0%be%d0%b2%d0%b0%d1%86%d0%b8%d0%be%d0%bd%d0%bd%d0%be%d0%b3%d0%be.%d0%a0%d0%b0%d0%b7%d0%b2%d0%b8%d1%82%d0%b8%d1%8f.%d0%ad%d0%ba%d0%be%d0%bd%d0%be%d0%bc%d0%b8%d0%ba%d0%b8.%d0%a3%d0%ba%d1%80%d0%b0%d0%b8%d0%bd%d1%8b.%d0%a2.1%20NTB451988-10-11.pdf.jpg?sequence=4&isAllowed=y)
Fecha
2012Autor
Волошина, С. В.
Митько, В. С.
Косенко, С. М.
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemResumen
Невизначеність розвитку ринкової ситуації та поглиблення кризових явищ у світовій економіці змушує більш прискіпливо оцінити базові економічні категорії, на яких ґрунтується організаційно-економічний механізм господарювання підприємств. До числа таких категорій відноситься «позиціонування підприємства».