Вплив теплофізичних процесів, що відбуваються в зоні рухомого контакту, на механічні властивості поверхневого шару матеріалів
Ver/
Fecha
2021Autor
Франчук, В. П.
Лаухін, Д. В.
Зіборов, К. А.
Ротт, Н. О.
Федоряченко, С. О.
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemResumen
При взаємодії тіл з рухомою точкою контакту необхідно враховувати фізико-механічні властивості поверхневих шарів, які відрізняються від властивостей матеріалу, що знаходиться на значній відстані від його поверхні. Ця різниця виникає в результаті хімічних і структурних перетворень, механічних і термічних впливів, зносу і контактної втоми матеріалів поверхні пари тертя колесо-рейка. Запропоновано режими термічної обробки, які забезпечують структурну однорідність і дозволяють підвищити механічні властивості обода колеса. При взаимодействии тел с движущейся точкой контакта необходимо учитывать физико-механические свойства поверхностных слоев, которые отличаются от свойств материала, находящегося на значительном удалении от его поверхности. Эта разница возникает в результате химических и структурных превращений, механических и термических воздействий, износа и контактной усталости материалов поверхности пары трения колесо-рельс. Предложены режимы термической обработки, которые обеспечивают структурную однородность и позволяют повысить механические свойства обода колеса. When bodies interact with a moving contact point, it is necessary to take into account the physical and mechanical properties of the surface layers, which differ from the properties of a material located at a considerable distance from its surface. This difference arises as a result of chemical and structural transformations, mechanical and thermal effects, wear and contact fatigue of the surface materials of the wheel-rail friction pair. The modes of heat treatment are proposed, which provide structural homogeneity and improve the mechanical properties of the wheel rim.