Комп’ютерна система формування рекламних пропозицій у суспільних мережах з використанням соціальних графів та Big Data
Zusammenfassung
Об’єкт дослідження: Комп’ютерна система формування рекламних пропозицій у суспільних мережах з використанням соціальних графів та Big Data.
Мета роботи: Розробити та впровадити комп’ютерну систему формування рекламних пропозицій у суспільних мережах з використанням соціальних графів та Big Data, для підвищення ефективності рекламних кампаній через створення теплих аудиторій за допомогою вилучення, аналізу та встановлення відповідностей у великих даних.
Одержані результати: було розроблено програмне забезпечення для збору та аналізу даних про пошуки та пропозиції турів. На основі отриманих зв'язків побудований граф, на якому виконаний алгоритм по знаходженню найбільш оптимальної безлічі співпавших пар. За допомогою даної методики було продано 39 турів на різні напрямки за 1,5 тижня за допомогою таргетованої реклами під час пандемії.