Деякі аспекти правової охорони торговельної марки
Abstract
У сучасному світі у зв’язку з розвитком ринкового конкурентного середовища значно зросла роль такого об’єкта права інтелектуальної власності, як торговельна марка. Використання торговельних марок сприяє збільшенню попиту, становленню репутації виробника, забезпечує охорону суб’єктивних прав та інтересів споживача. Провідні країни-члени ЄС приділяють значну увагу охороні знаків для товарів та послуг із метою усунення перешкод для вільного руху товарів та запобігання негативного впливу на конкуренцію. Основними видами знаків для товарів і послуг виступають:
• словесні;
• образотворчі;
• комбіновані;
• об’ємні або тривимірні;
• створені поєднанням кольорів або певний кольором самим по собі.
Collections
- СЕКЦІЯ - ПРАВО [21]