Формування маркетингової стратегії підприємства
Abstract
У кваліфікаційній роботі проаналізована маркетингова діяльність підприємства, а також проаналізовано внутрішнє і зовнішнє середовище підприємства за допомогою VRIO –, IFAS –, EFAS – і PEST – аналізу.
Об’єктом дослідження є ТОВ «Media System».
Мета дослідження: аналіз маркетингової діяльності підприємства, формування та впровадження маркетингової стратегії.
Для детального дослідження було поставлено та вирішено такі задачі:
− визначити частоту споживання послуг;
− визначити основні вподобання клієнтів;
− визначити спосіб донесення інформації до клієнтів;
− визначити критерії задоволеності та незадоволеності послугами компанії;
− визначити чи готові клієнти платити за зовнішнє просування сайтів;
− визначити оптимальну ціну на послуги;
− визначити які зміни необхідні компанії.
Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, науковими студентськими роботами з маркетингу.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: удосконалення маркетингової діяльності на підприємстві.
У роботі використано такі методи досліджень: VRIO-аналіз, анкетування, IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, PESТ-аналіз, SWOТ-аналіз та матриця Ансоффа.