Дослідження процесу споживчого вибору на ринку товарів попереднього попиту
Resumen
В кваліфікаційній роботі проаналізовано ринок стокового взуття, виконано детальний аналіз внутрішніх та зовнішній чинників магазину. Було проведено маркетингове дослідження, створений профіль цільової аудиторії стокового взуття з ціллю сегментації споживачів.
Об’єкт дослідження: маркетинговий механізм впливу на процес споживчого вибору товарів.
Мета кваліфікаційної роботи: формування карти «подорожі споживача» на ринку товарів попереднього попиту на основі дослідження процесу споживчого вибору.
Положення, що захищаються: поведінка цільової аудиторії на етапах процесу споживчого вибору на ринку взуття впливає на формування актуальних маркетингових каналів взаємодії зі споживачами.
Дана робота тісно пов’язана з курсовими та практичними роботами, що були раніше виконані.
Інформацію отриману з даного дослідження є можливість використовувати для розробки карти «подорожі споживачів», що мають на меті придбати товар попереднього попиту (взуття).
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: визначення інструментів маркетингових комунікацій підприємства з метою впливу на споживача в процесі споживчого вибору.
У роботі використано такі методи досліджeнь: статистичний мeтод, анкeтування, фокус-група, мeтод eкспeртниx оцінок, IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, PESТ-аналіз, SWOТ-аналіз.