Дослідження поведінки споживачів з метою удосконалення асортименту
Zusammenfassung
У кваліфікаційній роботі проаналізовано фінансово-господарську діяльність та маркетингову діяльність, проаналізовано внутрішнє та зовнішнє середовище, проведено маркетингове дослідження поведінки споживачів та визначені споживацькі вподобання даного підприємства.
Об’єкт розроблення: процес маркетингової діяльності кав’ярні «AROMA KAVA».
Мета кваліфікаційної роботи: дослідження особливостей споживчих вподобань на ринку громадського харчування задля їх задоволення.
Положення, що захищаються: дослідження поведінки споживачів дозволило виявити групи з різними споживчими вподобаннями, що безпосередньо впливає на об’єм та структуру продажів, а також сприяє оновленню асортименту послуг і товарів підприємства.
Кваліфікаційна робота має тісний зв’язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення та маркетинговою товарною політикою.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: удосконалення методів, процедур і механізмів визначення впливу комунікаційних методів на споживачів, та стратегічних підходів до маркетингової діяльності підприємства на ринку громадського харчування.
У роботі використано такі методи досліджень: статистичний метод, опитування, метод експертних оцінок, ABC-аналіз, XYZ-аналіз, конкурентний аналіз «5 сил Портера», аналіз конкурентоспроможності, IFAS-аналіз, PEST-аналіз, EFAS-аналіз, SWOT-аналіз.