Формування інструментів просування підприємства на ринку побутових послуг
Abstract
В кваліфікаційній роботі проаналізовано діяльність підприємства на ринку побутових послуг, виконано аналіз внутрішнього (сильних та слабких сторін) та зовнішнього (можливостей та загроз) середовища. Провeдeно маркeтинговe досліджeння поведінки споживачів з метою визначeння цільового сeгмeнту та розробки рекомендацій щодо формування інструментів просування підприємства на ринку послуг.
Об’єкт розроблення: маркетингові інструменти просування підприємства на ринку побутових послуг.
Мета кваліфікаційної роботи: формування інструментів просування підприємства на ринку побутових послуг.
Положення, що захищаються: за допомогою дослідження споживачів визначено цільовий сегмент, його поведінку за умов сезонності та виявлені інструменти щодо просування послуг ательє.
Інформація щодо впровадження: результати дослідження будуть використані підприємством ПП «TanKo» задля розробки інструментів комунікаційної політики ательє та впровадженню інструментів синхромаркетингу.
Кваліфікаційна робота має взаємозв’язок з виконаними курсовими роботами з маркетингового ціноутворення, маркетингових досліджень, маркетингового стратегічного планування.
Результати роботи можуть бути використані на підприємствах, які надають послуги на побутовому ринку України. Робота має застосування у сфері комунікаційної політики на побутових ринках. Соціально-економічна ефективність роботи полягає у просуванні послуг ательє зі взаємовигідними умовами для споживання послуг в незалежності від сезону.
4
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: удосконалення комунікаційної системи з використанням інструментів синхромаркетингу щодо стабілізування попиту в періоди осінь-зима.
У роботі використано статистичний метод, ситуаційний аналіз, опитування, метод експертних оцінок, інструменти матричного апарату (для побудови матриць конкурентоспроможності, SWOT-матриці), IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, PESТ-аналіз, SWOТ-аналіз.