Особливості формування попиту та стимулювання збуту торгівельних підприємств
Abstract
В кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність торгівельного підприємства на ринку FMCG кондитерських товарів, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище (можливості та загрози) підприємства. Проведено маркетингове дослідження поведінки споживачів торгівельного підприємства з метою визначення цільового сегменту споживачів.
Об’єкт розроблення: стимулювання збуту кондитерських товарів торгівельного підприємства.
Мета кваліфікаційної роботи: оцінка можливостей використання окремих заходів по стимулюванню для підвищення обсягів збуту кондитерських товарів на регіональному ринку FMCG, а також практичних рекомендацій щодо стимулювання збуту на ринку.
Положення, що захищаються: дослідження споживачів кондитерських виробів дозволило виокремити сегменти, які мають схожі характеристики та мотивації при виборі товару, що безпосередньо впливає на маркетингову діяльність торгівельного підприємства у цій сфері.
Інформація щодо впровадження (за наявності): Результати дослідження будуть використані УА ТОВ "ЄВРОМІКС" ІІ задля стимулювання збуту для підвищення обсягів збуту кондитерських товарів ринку FMCG.
Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення, науковими студентськими роботами з маркетингу. Результати роботи можуть бути використані на торгівельних підприємствах України. Робота має застосування у сфері маркетингу в кондитерській галузі. Соціально-економічна ефективність роботи полягає у стимулюванні збуту для підвищення обсягів збуту кондитерських товарів ринку FMCG.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: удосконалення стимулювання збуту кондитерських виробів на регіональному ринку FMCG.
У роботі використано такі методи досліджень: статистичний метод, анкетування, IFAS- аналіз, EFAS-аналіз, PESТ-аналіз, SWOТ-аналіз.