Дослідження маркетингових комунікацій Інтернет-магазину на ринку послуг
Resumen
В кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність та просування Інтернет-магазину Chocoberry_dnepr, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище (можливості та загрози) підприємства. Проведено маркетингове дослідження інструментів просування в мережі Instagram, ставлення споживачів до інструментів комунікацій, сегментування споживачів. Метою дослідження є виявлення маркетингових інструментів комунікацій Інтернет-магазину.
Об’єктом дослідження є маркетингові комунікації Інтернет-магазину у соціальній мережі.
Кваліфікаціина робота має тіснии зв’язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення та маркетинговою товарною політикою.
Висновки, пропозиціі щодо розвитку об’єкта дослідження: визначення стратегічних напрямків розвитку Інтернет-магазина, удосконалення астортимету товарів та інструментів просування мережі.
У роботі використано такі методи досліджень: статистичнии метод, опитування, метод експертних оцінок, конкурентнии аналіз, аналіз конкуренто спроможності, IFAS-аналіз, PEST- аналіз, EFAS-аналіз, SWOT-аналіз.