Формування маркетингової стратегії підприємства на ринку товарів В2С сегменту
Abstract
Об’єктом кваліфікаційної роботи є маркетингова стратегія на
підприємстві.
Предметом кваліфікаційної роботи є теоретико-практичні аспекти
формування маркетингової стратегії підприємства на ринку товарів В2С
сегменту.
Методика дослідження кваліфікаційної роботи. Теоретичною та
методологічною основою дослідження стали наукові праці вітчизняних і
закордонних учених із проблем обґрунтування маркетингової діяльності
торгових підприємств на ринку В2С.
Використані методи маркетингових досліджень (дослідження
застосування маркетингових інструментів), статистико-економічний (аналіз
фінансового стану та тенденцій розвитку підприємства), ситуаційний аналіз та
аналіз експертних оцінок (оцінка маркетингової діяльності ТОВ «Сіріон»,
діалектичний та системного аналізу (теоретичні узагальнення і формування
висновків) та інші.
Результати дослідження – представлено та обґрунтовано основні
підходи, методи та аспекти формування маркетингової стратегії підприємства
на ринку товарів В2С сегменту.
Взаємозв’язок з іншими роботами – використано теоретичні положення,
методики та рекомендації, що розроблені провідними українськими та
зарубіжними маркетологами у галузі формування маркетингових стратегій на
ринку товарів В2С сегменту.
6
Інформація щодо впровадження – результати дослідження впроваджені
в маркетингову діяльність ТОВ «Сіріон».
Використання результатів роботи – результати дослідження можуть
бути використані під час подальшого вивчення питань щодо дослідження
маркетингових стратегій на ринку товарів В2С сегменту.