Формування маркетингової стратегії компанії на ринку фітнесу України
Abstract
Пояснювальна записка: 69 с., 15 рис., 17 табл., 3 додатки, 40 джерело.
В кваліфікаційній роботі проаналізовано комплексну діяльність
фітнес клубу та визначено фактори впливу на діяльність підприємства та на
ринок фітнесу України. Проаналізовано цільову аудиторію та виділено 5
сегментів. Проведено опитування у респондентів за результатами
сегментування задля оцінення якості роботи студії та загального
відношення до змін у роботі.
Об’єкт дослідження: процес організації і координування
маркетингового стратегічного планування ФОП «Яцута» на ринку фітнес
послуг.
Мета кваліфікаційної роботи: засади для формування маркетингової
стратегії на ринку фітнесу України.
Положення, що захищаються: завдяки визначенню мети роботи
фітнес клубу вдалося виокремити сегменти клієнтів та сформувати якісний
підхід по залученню аудиторію на ринку фітнесу.
Інформація щодо впровадження: рекомендації щодо впровадження
маркетингової та рекламної діяльності будуть використані при подальшій
роботі фітнес клубу.
Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими
роботами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення,
науковими студентськими роботами з маркетингу. Результати роботи
можуть бути використані для фітнес індустрії в Україні. Соціально-
економічна ефективність роботи полягає у формуванні вдалою стратегії та
подальшому просуванню фітнес послуг у рамках Інтернет маркетингу
зокрема.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкту розроблення:
визначення ключових компетенцій студії, подальший розвиток, взаємодія з
аудиторією через соціальні мережі, підходи до маркетингової стратегії для
студії в цілому.
4
У роботі використано такі методи досліджень: статистичний метод,
анкетування, якісний метод, метод експертних оцінок, IFAS-аналіз, EFAS-
аналіз, SWOT-аналіз, PEST-аналіз, матричний аналіз.