Просування товарів та послуг в мережі Інтернет на засадах аутсорсингу
Короткий опис(реферат)
Пояснювальна записка: 82 с., 8 рис., 19 табл., 5 додатків, 47 джерел.
У кваліфікаційній роботі проаналізовано стан, динаміку та
маркетингову діяльність підприємства, що працює на ринку послуг, а
також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє
середовище (можливості та загрози) підприємства. Проведено
маркетингове дослідження конкурентних переваг на ринку послуг
аутсорсингу, з метою удосконалення маркетингової стратегії і
операційно-тактичної діяльності підприємства з просування бізнесу в
мережі Інтернет.
Об’єкт розроблення: процес маркетингової діяльності
підприємства з просування товарів та послуг в мережі Інтернет на засадах
аутсорсингу.
Мета кваліфікаційної роботи: обґрунтування можливості
перспективного напряму розвитку маркетингової діяльності
підприємства з просування бізнесу в мережі Інтернет у майбутньому,
сформування та аргументування рекомендації щодо коригування наявної
маркетингової діяльності підприємства з просування бізнесу в мережі
Інтернет.
Положення, що захищаються: дослідження внутрішнього та
зовнішнього середовища підприємства, яке здійснює маркетинг послуг з
просування бізнесу в мережі Інтернет, для покращення роботи
підприємства.
Взаємозв’язок з іншими роботами: кваліфікаційна робота має
тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами з маркетингового
стратегічного планування та переддипломної практики. Результати
роботи можуть бути використані на досліджуваному підприємстві.
Робота має застосування у сфері маркетингу на ринку послуг. Соціально-
5
економічна ефективність роботи полягає у комплексному аналізі
внутрішнього і зовнішнього середовища підприємства, яке здійснює
маркетинг послуг з просування бізнесу в мережі Інтернет.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення:
удосконалення напрямку розвитку маркетингової діяльності
підприємства з просування бізнесу в мережі Інтернет.
У роботі використано такі методи досліджень: якісні методи
маркетингових досліджень, аналіз мікросередовища, аналіз
макросередовища, аналіз конкурентів, ABC-аналіз, XYZ-аналіз, IFAS-
аналіз, EFAS-аналіз, PESТ-аналіз, SWOТ-аналіз.