Маркетингове просування послуг на туристичному ринку
Abstract
Пояснювальна записка: 90 с., 12 рис., 15 табл., 1 додаток, 48 джерел.
У кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність туристичного підприємства на ринку туристичних послуг, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє середовище (можливості та загрози) підприємства. Проведено маркетингове дослідження поведінки споживачів туристичного підприємства з метою визначення основних інструментів просування туристичного продукту.
Об’єкт дослідження: процес маркетингового просування туристичних послуг на ринку.
Метою дослідження є дослідження основних аспектів маркетингового просування туристичних послуг та пошук шляхів його вдосконалення.
Положення, що захищаються: реалізація запропонованих шляхів вдосконалення маркетингового просування туристичних послуг ТОВ ТА «Вікі-Тур» поліпшують всі основні показники діяльності підприємства, що сприятиме покращенню іміджу та зростанню конкурентоспроможності, залученню нових клієнтів і збереженню існуючих, та, відповідно, й зміцненню позицій турагентства на ринку.
Інформація щодо впровадження: запропоновані шляхи вдосконалення маркетингового просування туристичних послуг будуть впроваджені ТОВ ТА «Вікі-Тур».
Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення, маркетингового стратегічного планування. Результати роботи можуть бути використані на туристичних підприємствах України. Робота має застосування у сфері просування туристичних послуг. Соціально-економічна ефективність роботи полягає у просуванні туристичних послуг.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: розроблено стратегію та запропоновано шляхи вдосконалення маркетингового просування туристичних послуг.
При виконанні кваліфікаційної роботи були використані такі методи дослідження: абстрактно-логічний – при дослідженні сутності поняття "туристичної маркетингової діяльності"; системний – при дослідженні та узагальненні основних інструментів маркетингового просування туристичних послуг; метод аналізу і синтезу – під час дослідження удосконалення маркетингового просування туристичних послуг; метод економіко-статистичного аналізу – для аналізу діяльності підприємства; PEST-аналіз, SWOT-аналіз, метод опитування; графічний метод – для наочного відображення результатів дослідження.