Listar Секція 13 – Економіка і управління por fecha de publicación
Mostrando ítems 1-7 de 7
-
Роль депозитної політики в управлінні ресурсами комерційного банку
(НТУ ДП, 2022)В умовах нестабільного зовнішнього середовища, воєнного стану та спричиненої цим економічної кризи банківські установи стикаються не тільки із суттєвим відтоком депозитів, зміни валютної структури депозитного портфелю, ... -
Оцінка ефективності вугледобувного підприємства
(НТУ ДП, 2022)Основною економічною метою підприємства в ринкових умовах є підвищення ефективності виробництва за рахунок різних факторів впливу на цей процес, у тому числі за рахунок формування внутрішніх економічних ... -
Металургійна промисловість України в умовах глобалізації
(НТУ ДП, 2022)Металургійна промисловість є одним з найважливіших напрямків національної економіки, яка забезпечує життєво необхідні матеріали для виробництва металевих виробів, будівництва, енергетики, машинобудування тощо. ... -
Development of the staff motivation system as a factor of improving the efficiency of the enterprise
(НТУ ДП, 2022)Motivating of the staff and creating the conditions for their interest in increasing the efficiency of the enterprise as a whole, and even the development of social partnership in particular, are the main ... -
Бізнес на ринку металобрухту в умовах воєнного стану
(НТУ ДП, 2022)Підприємницька діяльність щодо збирання, заготівлі та здійснення операцій з металобрухтом спрямована як на захист інтересів підприємств вітчизняної металургійної галузі, так і на забезпечення екологічної ... -
Відновлення України на засадах «зеленої економіки»
(НТУ ДП, 2022)Ведення бізнесу в умовах воєнного стану характеризується досить високою ризикованістю, непередбачуваністю, виникненням кризових ситуацій та наявністю ресурсних обмежень, у тому числі і соціально-екологічних. ... -
Реклама книг та промоція читання: креативна складова у комунікації
(НТУ ДП, 2022)Креативу у рекламі присвячено достатньо літератури, проте дискусії з цього приводу не вщухають у наукових та професійних колах. Креатив у рекламі дозволяє компаніям виділитися на фоні конкурентів, донести ...