Обґрунтування ефективності маркетингових рішень в сфері управління конкурентоспроможністю підприємства (за матеріалами ПрАТ «ДМК «ТАВРІЯ»)
Zusammenfassung
Кваліфікаційна робота ступеня бакалавр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент), Дніпро, 2022.
Об’єкт дослідження – процес управління конкурентоспроможністю підп-
риємства.
Мета кваліфікаційної роботи – обґрунтування теоретичних і методичних
основ управління конкурентоспроможністю підприємства і розробка заходів щодо її підвищення на основі впровадження маркетингових рішень.
Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому:
досліджено теоретичні засади управління конкурентоспроможністю підприємства; визначено складові забезпечення конкурентоспроможності; проаналізовано господарську діяльність ПрАТ «ДМК «Таврія»; здійснено аналіз конкурентних сил на ринку коньячних виробів в Україні; використано інструменти стратегічного аналізу для оцінки конкурентних переваг підприємства; розроблено заходи щодо підвищення ефективності управління конкурентоспроможністю підприємства за рахунок впровадження системи маркетингових рішень
Collections
- Кафедра менеджменту [123]