Автоматизація процесу керування виходом мірної продукції на основі регулювання довжини прокату
Abstract
Дисертація присвячена вирішенню актуальної науково-технічної задачі
підвищення виходу мірної продукції на дрібносортних безперервних станах за
рахунок регулювання довжини прокату.
На підставі аналізу профілеграм прокату встановлено, що прогнозоване
керування довжиною прокату можливо тільки на його середній ділянці, яка
визначається як різниця довжини прокату та суми довжин різноширинностей
його передньої та задньої ділянки.
Розроблена система керування довжиною прокату дозволяє регулювати
його довжину на середній ділянці за рахунок зміни режиму його обтиску за
наявності системи керування натискними гвинтами та за рахунок зміни режиму
натягу за наявності автоматичної системи стабілізації прогину. При керуванні
довжиною прокату на границях поля допуску його поперечних розмірів зміна
уставки швидкості забезпечуються задатчиком інтенсивності на базі
пропорційно-інтегрального регулятора.
Розроблено структуру системи керування довжиною прокату при якій
система розміщується на рівні автоматичного та операторського керування і
запропоновано комплекс технічних засобів. На підставі структури розроблено
програмне забезпечення системи керування перевірка функціонування якого
виконана на моделі чистової групи клітей. The dissertation is devoted to the solution of the actual scientific and technical
problem of increasing the yield of measured products on small-scale continuous
states by adjusting the length of the rolled stock.
Based on the analysis of rental profiles, it has been established that the
predicted control of the length of the rental is possible only in its middle section,
which is defined as the difference between the length of the rental and the sum of the
lengths of the widths of its front and rear sections.
The developed control system for the length of the car allows you to adjust its
length in the middle section by changing the mode of its compression in the presence
of the control system pressure screws and by changing the mode of tension in the
presence of an automatic system to stabilize the tension. When controlling the length
of the rental at the boundaries of the tolerance field of its transverse dimensions, the
change in the speed setpoint is provided by the intensity adjuster based on the
proportional-integral controller.
The structure of the rental length control system is proposed, at which the
system is located at the level of automatic and operator control, in addition a set of
technical means is proposed. On the basis of the structure, a control system software
has been developed for the functioning check, which is performed on the model of
the finishing stand group.