Становлення публічно‑управлінської освіти в Україні (90‑ті рр. ХХ ст.)
Zusammenfassung
Метою статті визначено процес запровадження в Україні публічно-управлінської освіти після здобуття державної незалежності. Дослідження
здійснено на основі використання міждисциплінарного підходу з використанням історико- генетичного, проблемно-хронологічного, компаративного, системно-функціонального методів та методу періодизації. Основні результати дослідження дозволяють реконструювати події початку 1990-х рр. у сфері підготовки кадрів для сфери публічного управління. У статті доведено, що процес становлення публічно- управлінської освіти розпочався на початку 1992 р. та забезпечив підготовку перших фахівців у 1993 р. Особливістю діяльності органів влади у зазначеній сфері стало використання
інституційного підходу, який втілився шляхом створення вищого навчального закладу для професійної підготовки державних службовців та посадових осіб
місцевого самоврядування без попереднього визначення спеціальності «Державне управління» у затвердженому урядом переліку спеціальностей.