Соціальне підприємництво як фактор розвитку соціальної роботи: міждисциплінарний та міжпрофесійний погляд
Zusammenfassung
У статті розглянуто соціальне підприємництво як фактор інноваційного розвитку соціальної роботи, що передбачає належне врахування можливостей соціального підприємництва у вирішенні соціальних проблем, здійснені соціальних змін та інновацій на національному, регіональному, місцевому рівнях. Особливу увагу приділено розширенню меж соціальної роботи як професії та напряму підготовки фахівців виходячи зі схожості ціннісно-смислових характеристик соціального підприємництва і соціальної роботи. Йдеться про здатність соціального підприємництва забезпечити доступ різних категорій осіб зокрема тих, які перебувають в складних життєвих обставинах, до нових можливостей, ресурсів покращення їхнього становища. Підтверджується думка доцільності більшого орієнтування соціальної роботи, соціальної політики загалом на теорію постматеріалізму та відповідно цінності самовираження, зменшення тяжіння до цінностей виживання. The article considers social entrepreneurship as a driver of social work innovative development, which provides for proper consideration of strength of social entrepreneurship in solving social problems, promoting social changes and innovations nationwide and regionwide, as well as locally. The article is particularly focused on expanding the boundaries of social work as a profession and the area of training specialists based on the similarity of the value-based and semantic characteristics of social entrepreneurship and social work. In particular, it discusses taking into account the ability of social entrepreneurship to ensure access of various categories of people, in particular those in challenging situations, to new opportunities and resources for remedying their situation
Collections
Verwandte Dokumente
Anzeige der Dokumente mit ähnlichem Titel, Autor, Urheber und Thema.
-
Соціальні медіа як простір взаємодії бібліотеки і читача
Струнгар, В. В. (2015)У статті проаналізовано специфіку бібліотечної роботи у соціальних медіа. Проаналізовано особливості представленості українських бібліотек у соціальних мережах, виявлено найпопулярніші соціальні медіа, рівень їх охопленості ... -
SOCIAL RESPONSIBILITY: SHOULDTHE NATIONS CARE ABOUT IT?
Yermoshkina, Olena (2014-11)In the article the global trends in the social responsibility on the national level were presented. The analysis of the global trends was made on the basis of comparing the national level of social responsibility and ... -
Za co lubimy biblioteki cyfrowe? Analiza profili bibliotek cyfrowych na Facebooku
Janczulewicz, K. (2015)Artykuł omawia profile polskich bibliotek cyfrowych na portalu społecznościowym Facebook. Zanalizowano aktywność bibliotek cyfrowych oraz wskazano najczęstsze formy promocji zasobów cyfrowych. Omówiono najaktywniejsze ...