Правова охорона та захист торгівельної марки як об’єкта Права інтелектуальної власності
Abstract
Кожен бізнесмен бажає, щоб його підприємство відрізнялося від конкурентів і
мало конкурентну привабливість перед своїми потенційними клієнтами. Деякі
підприємці користуються маркетинговими та піар-агенціями, розробляючи певні
стратегії з просування своїх послуг або товарів. Однак в обранні будь-якої стратегії все
починається однаково — з розробки логотипу. Докладається чимало зусиль для
створення унікальної та привабливої «картинки», яка одразу б запам'ятовувалася,
асоціювалася з певною компанією та її діяльністю. Ця «картинка», цей логотип є нічим
іншим як торговельною маркою або знаком для товарів і послуг, що також потребує
захисту від посягань недобросовісних конкурентів.
Collections
- Секція «Право» [18]