Створення гри з процедурною генерацією поля на основі A* алгоритму у середовищі Unity
Abstract
Об’єкт розробки: процедурно згенероване поле в середовищі Unity з використанням мови програмування С#.
Мета роботи: вдосконалення методів процедурної генерації з використанням алгоритму пошуку А*.
У вступі наведено інформацію про стан проблеми, здійснено аналіз та запропоновані кроки, які будуть вжиті під час створення проекту.
В першому розділі наведені основні відомості та положення про існуючі алгоритми пошуку шляху в графі та проблеми, з якими може зіткнутися розробник при реалізації механізму процедурної генерації ігрового контенту.
У другому розділі наведена теоретична складова проекту, який вирішує поставлену задачу, встановлені вимоги до розробки, розглянута реалізація А* алгоритму, обґрунтування проектних рішень, список проведених робіт та діаграма класів створюваної програми.
У третьому розділі наведено практичне рішення поставленої задачі з процедурної генерації ігрового поля, а також розглянуті класи, з яких складається програма та методи цих класів, огляд готового проекту.