Формування нових бізнес-проєктів в сфері створення та торгівлі віртуальними активами
Zusammenfassung
Об’єкт дослідження – процес формування (ініціації та планування) нових бізнес-проєктів.
Предмет дослідження – особливості бізнес-проєктів в сфері створення та торгівлі віртуальними активами.
Методи дослідження: узагальнення та систематизації; горизонтальний та вертикальний аналіз; аналітичний; графічний.
Отримані результати. У першому розділі: проаналізовані процеси ініціації нового бізнес-проєкту, розглянуті основні рекомендації експертів, щодо заснування інноваційного бізнес-проєкту. У другому розділі: проаналізована технологія NFT та оцінки моделі NFT бізнесу. Також, розглянутий досвід використання технології успішними брендами та взаємодія з ними. У третьому розділі: проаналізовані чинники успішності NFT-проєкту на прикладі двох власних проєктів та розглянуті пропозиції щодо планування стратегії та створення команди бізнес-проєкту NFT-колекції.
Сфера використання результатів: Підприємці, інвестори, акціонери та інші зацікавленні сторони, які прагнуть зрозуміти переваги та проблеми, пов’язані з використанням віртуальних активів у сучасному бізнесі.