Роль PR та реклами в організації туристичного бізнесу в умовах війни
Abstract
Починаючи з 2023 р. в туристичному бізнесі актуальним постає питання щодо доречності появи рекламних роликів під час війни, адже відповідно до методології PR всі розуміють, що потенційні споживачі дуже чутливі до контенту, який вони споживають. Враховуючи це, туристичним компаніям необхідно більш прискіпливо досліджувати громадську думку і
грамотно на неї реагувати, а також спрямувати свої дії на процвітання відносин із суспільством. Крім того PR допомагає налагодити ефективні відносини з тими, хто може
значно вплинути на імідж компанії та її прибутки. Саме тому недоречно в рекламних роликах
показувати щасливих та веселих подорожуючих туристів, які перебувають в туристичних
турах або засмагають на пляжі в Херсоні або Криму, або фотографуючи та знімаючи об’єкти
локації з використанням технічних засобів, таких як дрони.