Аналіз і використання цифрового маркетингу банківської установи
Abstract
У кваліфікаційній роботі досліджено застосування цифрового маркетингу банківської установи. Проаналізовано зовнішнє і внутрішнє середовище АТ «АБ «РАДАБАНК», досліджено інструменти та методи застосування цифрового маркетингу банківської установи та запропоновані заходи щодо вирішення маркетингової та управлінської проблеми банку.
Об’єкт розроблення: формування комплексу цифрового маркетингу банківської установи та його інструментів.
Мета кваліфікаційної роботи: аналіз застосування цифрового маркетингу банківської установи, пошук шляхів підвищення ефективності застосування цифрового маркетингу банківської установи.
Положення, які захищаються: застосування цифрового маркетингу банківської установи сприяє вирішенню маркетингової проблеми, яка полягає у збільшенні клієнтської бази банку, за рахунок розробки вдосконалення цифрового маркетингу.
Інформація щодо впровадження (за наявності): Результати дослідження були апробовані на міжнародній науково-практичній конференції студентів та молодих вчених «Majesty of Marketing». Дані досліджень та маркетингові заходи, запропоновані в кваліфікаційній роботі мали практичне застосування в розробці та проведенні рекламних кампаній АТ «АБ «РАДАБАНК».
В роботі використані наступні дослідницькі методи: метод експертних оцінок (при оцінці внутрішнього та зовнішнього середовища, а також у конкурентному аналізі), методи маркетингових досліджень: кабінетні дослідження, методи опитування, IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, SWOT-аналіз, методи портфельного аналізу (матриця GE/McKinsey).