Управління маркетинговою діяльністю підприємства на ринку будівельних матеріалів
Zusammenfassung
У кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність ТОВ «КОТЕ ЮНІОН» зареєстрована торговельна марка «Rebar» на ринку будівельних матеріалів в Україні. Також проаналізовано внутрішнє та зовнішнє середовище компанії. Проведене маркетингове дослідження поведінки та лояльності споживачів підприємства «КОТЕ ЮНІОН» з метою виявлення потреб та вдосконалення товару та компанії.
Об’єкт кваліфікаційної роботи: процес маркетингової діяльності підприємства на ринку будівельних матеріалів України.
Мета кваліфікаційної роботи: висвітлення й удосконалення управління маркетинговою діяльністю підприємства на ринку будівельних матеріалів України.
Положення, що захищаються: маркетингове дослідження, спрямоване на пошук та визначення слабких сторін у якості виробництва та збуду композиткої арматури та сітки, збір інформації щодо реагування клієнтів ТОВ «КОТЕ ЮНІОН» на засади концепції сталого розвитку у площині соціальної відповідальності бізнесу. Комплекс рекомендацій з удосконалення маркетингової діяльності підприємства на ринку будівельних матеріалів.
Взаємозв’язок з іншими роботами. Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими проєктами з маркетингового стратегічного управління, економічного обґрунтування маркетингових рішень, науковими студентськими роботами з маркетингу.
Інформація щодо впровадження: результати дослідження будуть використані ТОВ «КОТЕ ЮНІОН» задля поліпшення його маркетингової діяльності. Результати роботи можуть бути використані на підприємствах з виготовлення композитних матеріалів України. Робота має застосування у сфері організації маркетингу з продажу будівельних матеріалів. Соціально-економічна ефективність роботи полягає у поліпшенні взаємодії із близьким і далеким маркетинговим середовищем.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: висвітлення методів, аналізу маркетингової тактичної і стратегічної діяльності у сфері продажу та реалізації будівельних матеріалів.
У роботі використано такі методи наукових досліджень: теорія маркетингу, конкуренції, поведінки споживача, метод наукового пізнання, аналіз наукових підходів до визначення поняття і видів маркетингу, елементів комплексу маркетингу; метод експертних оцінок, АВС-аналіз, матриця BCG, IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, SWOT-аналіз; методи маркетингових досліджень, а саме метод анкетування, опитування, статистичні методи; графічний метод.