Удосконалення маркетингової діяльності туристичного агентства
Abstract
У кваліфікаційній роботі проведені дослідження з метою виявлення напрямів щодо вдосконалення маркетингової діяльності на прикладі ТОВ «ТРЕВЕЛ СТЕП».
Об’єкт роботи: маркетингова діяльність підприємства на ринку туристичних послуг.
Мета кваліфікаційної роботи: формування пропозицій щодо удосконалення маркетингової діяльності підприємства на ринку туристичних послуг.
Положення, що захищаються: запропоновані інструменти вдосконалення маркетингової діяльності туристичної компанії «ТРЕВЕЛ СТЕП» сприятимуть збільшенню кількості клієнтів компанії.
Кваліфікаційна робота має тісний зв’язок із виконаними роботами з маркетингового стратегічного управління, маркетингової бізнес-аналітиці. Результати можуть бути використані на підприємстві ТОВ «ТРЕВЕЛ СТЕП».
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: створення послугм Travel experts team, розробка маршруту подорожі, розробка інноваційного сайту агентства з доданими в нього системи бронювання різних B2B платформ для клієнтів, перехід на КВЕД 79.90, створення Телеграм каналу, інтеграція з новими B2B платформами, створення Інстаграм-сторінок та TikTok та інші для того, щоб покращити та вдосконалити маркетингову діяльність ТОВ «ТРЕВЕЛ СТЕП».
У роботі використано такі методи досліджень: статистичний метод, анкетування, якісний метод, глибинне інтерв’ю, метод експертних оцінок, IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, GAP-аналіз, SWOТ-аналіз.