Управління просуванням у соціальних мережах послуг компанії на ринку громадського харчування
Zusammenfassung
У кваліфікаційній роботі проаналізовано управління просуванням послуг компанії на ринку громадського харчування через соціальні мережі.
Об’єкт розроблення: процес управління маркетинговими комунікаціями компанії на ринку громадського харчування.
Мета кваліфікаційної роботи: аналіз та удосконалення просування у соціальних мережах послуг компанії на ринку громадського харчування в Україні.
Положення, що захищаються: кваліфікаційна робота захищає положення, що стосуються аналізу ринку громадського харчування, вивчення ролі соціальних мереж в маркетингу, розробки маркетингових заходів та стратегічних рішень щодо просування та їх впровадження.
Інформація щодо впровадження: на основі результатів роботи можуть бути розроблені та впроваджені маркетингові стратегії та заходи для просування послуг компанії у соціальних мережах.
Взаємозв’язок з іншими роботами: кваліфікаційна робота має зв'язок з виконаними курсовими проектами «Вдосконалення маркетингової стратегії підприємства» та «Обґрунтування управлінських рішень щодо маркетингових комунікацій підприємства», також тісний зв’язок зі звітом з передатестаційної практики магістра.
Результати роботи можуть бути використані: компаніями у сфері громадського харчування для покращення їх присутності та ефективності у соціальних мережах.
Робота має застосування: у сфері маркетингу та громадського харчування.
Соціально-економічна ефективність роботи полягає: у підвищенні обсягу замовлень та прибутковості компанії завдяки впровадженню маркетингових стратегій у соціальних мережах.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: розвивати та підтримувати активну присутність компанії у соціальних мережах, а також вдосконалювати маркетингові підходи для підвищення ефективності.
У роботі використано такі методи досліджень: аналіз ринку, аналіз фінансово-економічної діяльності, PEST, IFAS, EFAS, SWOT-аналіз, АВС&XYZ-аналіз, ланцюг цінностей McKinsey, аналіз маркетингової діяльності, комплекс маркетингу 7P, опитування споживачів, аналіз конкурентів, аналіз факторів конкурентоспроможності фірм-конкурентів, розробка маркетингових заходів просування.