Навчальне проектування та моделювання електро-гідравличної системи управління рухом верстатного обладнання
Mostra/ Apri
Data
2023Autore
Алексєєнко, С. В.
Дербаба, В. А.
Рубан, В. М.
Алексєєнко, М. С.
Metadata
Mostra tutti i dati dell'itemAbstract
Мета. Представити технологію проектування та моделювання реальних електрогідравлічних систем, для застосування у навчальному процесі вищого навчального закладу, та перспективи запропонованого підходу при підготовці технічних фахівців. Як приклад розглянуто модель системи управління рухом гідравлічного циліндру приладу фіксації деталей на робочому
столі фрезерного верстату, створеної на базі компонентів компанії Festo.
Методика. Методологічною основою роботи є системний підхід, який полягає у використанні сучасного програмного забезпечення FluidSim – комплексного програмного забезпечення для створення, моделювання та вивчення в тому числі електрогідравлічних схем та навчального обладнання компанії Festo, що дозволяє студентам набувати та розвивати практичні
навички та одночасно моделювати реальне робоче середовище. Додатковими перевагами
комп’ютерного та фізичного моделювання в освітньому процесі є інтерактивна компонента,
яка сприяє візуалізації навчального матеріалу та покращує процес розв’язання завдань. Purpose. To present the design and modeling technology of real electrohydraulic systems, for use in
the educational process of a higher educational institution, and the prospects of the proposed approach
in the training of technical specialists. As an example, the model of the motion control system of the
hydraulic cylinder of the device for fixing parts on the working table of a milling machine, created
on the basis of components of the Festo company, is considered.
The methods. The methodological basis of the work is a systematic approach, which consists in the
use of modern FluidSim software - comprehensive software for creating, modeling and studying,
including electro-hydraulic circuits and educational equipment of the Festo company, which allows
students to acquire and develop practical skills and at the same time simulate a real working
environment . Additional advantages of computer and physical modeling in the educational process
are the interactive component, which facilitates the visualization of educational material and improves
the process of problem solving.