Які інженери потрібні завтра Україні? Досвід Іспанії у формуванні змісту підготовки інженерів з промислового дизайну
Abstract
Мета. Виявити розбіжності та запропонувати шляхи їх усунення між потребами української економіки відображеної у вимогах роботодавців, і в змісті підготовки інженерів з промислового дизайну в Україні використовуючи Європейський досвід іспанської школи.
Методика. Методом аналізу і синтезу ми зробили аналіз ринку праці і змісту підготовки
інженерів які претендують на посаду промислового дизайнера, а також вивчили Європейський
досвід формування змісту підготовки промислових дизайнерів.
Для пошуку і формулювання шляхів усунення розбіжностей між потребами ринку праці і
змістом підготовки фахівців використовується конвергентний процес формування суджень. Purpose. Identify discrepancies and propose ways to eliminate them between the needs of the Ukrainian economy reflected in the requirements of employers, and in the content of the training of industrial
design engineers in Ukraine using the European experience of the Spanish school.
The methods. Using the method of analysis and synthesis, we made an analysis of the labor market
and the content of the training of engineers applying for the position of industrial designer, and also
studied the European experience of forming the content of the training of industrial designers.
The convergent process of forming judgments is used to find and formulate ways to eliminate discrepancies between the needs of the labor market and the content of specialist training.