Соціальна реклама, як засіб екологічних освіти та виховання населення: організаційно-правові аспекти
Abstract
Незважаючи на зростання екологічних проблем слід констатувати, що в сучасних умовах українського суспільства, на фоні складних економічних процесів, увага до них знижується, що значною мірою впливає на реалізацію екологічної політики. Вказані явища, в свою чергу, призводять до нехтування з боку суб’єктів господарювання та населення до проблем пов’язаних з охороною довкілля, використання екологічно-небезпечних технологій, ігнорування енерго- та ресурсозберігаючих технологій та їх впровадження тощо. Зважаючи на це є логічним, що в Основних засадах (стратегії) державної екологічної політики України на період до 2020 року значне місце приділено заходам формування екологічної свідомості населення. Зокрема, в цьому документі передбачається необхідність до 2015 року розробити та розпочати реалізацію Стратегії екологічної освіти з метою сталого розвитку українського суспільства та економіки України; створити системи екологічного навчання та підвищення кваліфікації державних службовців, до компетенції яких належать питання охорони навколишнього природного середовища; створити мережу регіональних екологічно-просвітницьких центрів на базі закладів освіти, неурядових природоохоронних організацій тощо; розробити організаційний механізм місцевого, регіонального та національного рівня для активного залучення громадськості до процесу екологічної освіти з метою сталого розвитку, екологічної просвіти та виховання тощо.