Актуальність забезпечення цифрової взаємодії органів публічного управління і громадськості у сфері надання публічних послуг
Abstract
В Україні реформа цифровізації була використана для підтримки реформи децентралізації задля суттєвого покращення якості державних послуг і адміністративних процесів за прикладом інших країн, які вже успішно реалізували подібні стратегії. Впроваджуючи цифрові рішення, органи державного управління центрального рівня поступово трансформують систему надання публічних послуг, через зменшення обсягів бюрократичних процедур, реінжиніринг процесів, делегування прийняття рішень і ресурсів з центрального на місцевий рівень, наближаючи послуги до безпосередніх споживачів у територіальних громадах і створюючи можливості для громадян брати активну участь у місцевому управлінні, формувати державну політику та пріоритети розвитку [1; 2]. Повномасштабне вторгнення рф у лютому 2022 року критично вплинуло на систему надання публічних послуг, але українські територіальні громади продовжують цифрову трансформацію, зокрема у межах реалізації регіональних програм [3]. Загальнонаціональна цифровізація державних послуг не сповільнилася у 2022-2023 роках [4], водночас громадські активісти почали співпрацювати, щоб допомогти місцевій владі у наданні послуг громадянам, особливо тих, які мали задовольнити нові потреби пов'язані із реаліями повномасштабної війни