Підвищення коефіцієнта конверсії за допомогою машинного навчання: колаборативна фільтрація
Fecha
2024Autor
Конотопчик, А. М.
Мельник, К. В.
Лавренчук, С. В.
Metadatos
Mostrar el registro completo del ítemResumen
В умовах великої кількості даних та очікуваного зростання їх обсягу,
застосування глибокого навчання для виявлення цінних знань стає інноваційним
рішенням. Цей підхід може бути використаний для створення рекомендаційних
систем, що сприяють підвищенню коефіцієнту конверсії.
При стрімкому зростанні кількості онлайн покупок збільшення
коефіцієнту конверсії стає основним завданням онлайн-платформ, які бажають
збільшити кількість транзакцій на своїх платформах. Системи CRO (Conversion
Rate Optimization) направлені на те, щоб якомога більше користувачів
виконували бажані дії, такі як: створення облікового запису, запитування
контактів або здійснення покупки.