Оптимальне керування асортиментом продукції підприємств НВО «Етал» в умовах ринкових відносин
Zusammenfassung
Мета кваліфікаційної роботи полягає в науковому обґрунтуванні, розробці методики та практичних рекомендацій щодо оптимального керування асортиментом продукції підприємств НВО «Етал» в умовах ринкових відносин, спрямованих на покращення конкурентоспроможності та задоволення потреб споживачів. Об’єкт дослідження – процеси формування та управління асортиментом продукції підприємств НВО «Етал» в умовах динамічного ринкового середовища. У рекомендаційній частині роботи автором запропоновано напрямки усунення виявлених недоліків в асортиментній політиці, розроблено шляхи вдосконалення та підвищення ефективності управління асортиментом продукції на підприємстві. Результати роботи, що мають наукову цінність, є доцільними для подальшого використання з метою підвищення конкурентоспроможності та ринкової стійкості підприємства.